Bezglutenowa Wioseczka

Bezglutenowa Wioseczka

poniedziałek, 4 marca 2013

Pożegnanie zimy

Tak, taką właśnie mam nadzieję, że to już koniec. Zimy oczywiście bo ja jeszcze się nie kończę. Jest nawet gorzej bo przez zimę nieco mnie przybyło i właśnie dlatego czekam z nadzieja na wiosnę żeby naturalna potrzeba ruchu wygrała z równie naturalną potrzebą leniuchowania ;)

Zobaczmy sobie jak wyglądała zima w mojej Wioseczce :D
Na zdjęciach - Śnieżne szaleństwa Tania, poniżej - dzieci testowały czy nowa klatka dla królików spełnia wszystkie normy i czy królisiom będzie w niej wygodnie - okazało się że oczywiście tak :D, Piterek zaś chciał koniecznie w piaskownicy się bawić :), zaś sam on - pan niebieskooki Gospodarz urządził dzieciom ekologiczny kulig, gdzie to On sam za siłę pociągową robił, Babcia Grazia stanęła na wysokości zadania i wraz z pomocą dzieci wytwarzała cuda w postaci chruścików i pączków , o pasztetach z królika nie wspomnę ;), a Lusia jak to Lusia - dziewczyna do tańca i do różańca - i w kuchni pomoże i jak trzeba to podwórze odśnieży. Czegóż więcej chcieć od życia? Mam nadzieję że już więcej epizodów śnieżnych nie będzie bo ja chcę już słońca i świeżego wiosennego wietrzyku i kwiatów i ptaszków i wogóle.
AMEN

13 komentarzy:

  1. A sio! a Sio :)))) niech już idzie w ..... i da nam spokój :)u ciebie jeszcze zima u mnie wiosna kwitną kwiaty .Współczuję !!! a z klatek to ja bym zrobiła sześć podzieliła na pół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te fotki to już kilka tyg temu zrobione :D więc śniegu juz raczej nie ma , chociaż w zacienionych miejscach jeszcze troche gdzieś pozostawało. Kwiaty jeszcze nie kwitną, ale już odważnie ponad ziemię wystawają, więc wiosna jest tuż za progiem ;)

      Usuń
  2. Zapraszam do nas w takim razie, bo u nas wiosna już pełną gębą :) A ptaszki tak pięknie śpiewają, że nic innego tylko siedzieć i słuchać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puk, puk :D otwórz drzwi bo już jestem u Ciebie ;)

      Usuń
  3. Ja nawet wyrażam nadzieje, że zima idzie precz i opuści nas już na zawsze :-) Za rok też jej nie zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że długo mi zeszło..ale napisałam specially for U! :) http://www.kobietnik.pl/2013/03/witaj-wiosno-zegnajcie-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że zima Was cieszy - i dobrze! Wiosna już jest, na razie wzięły się z zimą za bary, zobaczymy jak długo będą się szamotać. P.S ponoć najbliższy tydzień na 1:0 dla zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, właśnie prognozę pogody oglądałam... u nas do -14 st w nocy... wtf - aż się ciśnie na usta...

      Usuń
  6. U nas też zima jest... eee... zimo i śnieżno hehe. Ostatnio dwa dni siedzieliśmy w domu, chleb na szczęście pieczemy sami, więc z głodu nie umarliśmy przez te zawieje
    http://mierzwiceikrainabugu.wordpress.com/, w Rozwadowie zawieje i zamiecie mało co całych pól nie pozamiatały :D

    OdpowiedzUsuń