Bezglutenowa Wioseczka

Bezglutenowa Wioseczka

wtorek, 12 października 2010

Tag :) czyli zostałam otagowana

Już jakiś czas temu takie wyróżnienie mnie spotkało jednak nie mogłam znaleźć czasu aby się odpowiednio ustosunkować zgodnie z regułami gry :)
A więc
Zostałam wyróżniona przez Skarbka :) bardzo sie cieszę że lubisz moje pisanie i że się mile kojarzę.

Zasady :
1. Napisz kto przyznał Ci nagrodę
2.Wymień 10 rzeczy które lubisz
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i powiadom ich o tym komentarzem.


Lubię...
1.patrzeć jak moje dzieci się śmieją
2.zwierzęta (szczególnie psy rasy mieszanej :D
3.wschody i zachody słońca
4.okrągłe sumki na koncie
5.spacery po lesie
6.patrzeć prze okno na moją wiochę ;)
7.słodycze
8.kawe latte
9.ciszę, a jak mnie się znudzi to dobrą muzykę
10.spać


Blogi które niniejszym wyróżniam :D

1. Megosia - lubie go czytać bo lubie megosie :D a tak na serio to polecam wszystkim którzy lubią czytac, bo megosia duzo i dobrze pisze :)
2. Kulinarny blog Margarytki lubie gotować, a przepisy od niej zawsze się udają :)
3. Blog Niecodzienny Artura Andrusa - bo on taki mądry ;) - lubie jego podejście do życia
4. Dwie chochelki kolejny blog kulinarny - bo ja lubi dobrze zjeść
5.Srebrny Gaj lubię podczytywać bo przy okazyji bardzo zazdraszczam Gajowej rozlicznych talentów
6. Stanikomania każda szanującosię kobieta powina tam zaglądać :D

i to na tyle, na razie, wiem że powinno byc 10 ale nie będę wyszukiwac czeguś na szybko , jeśli jeszcze jaki blog mnie wpadnie w łapska to natychmiast edytuje moją wypowiedź :D niniejszym pozdrawiam...

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wyróżnienie. Cieszę się, że mój blog może się na coś przydać :-)
    Pozdrawiam serdecznie...
    Ps. Lubię wieś, choć obecnie mam niewiele okazji do spędzania czasu poza miastem... brakuje mi "mojej" beskidzkiej wsi... ale 700 km mnie od niej dzieli.

    OdpowiedzUsuń